Wiadomości|

06.08.2015

RBS zamyka oddział w Leicester z powodu klientów

Jakub Jański

Wybór kanału przy zakupie produktów bankowych przez klientów ma coraz większy wpływ na kształt bankowości detalicznej. Royal Bank of Scotland zamyka jeden ze swoich oddziałów.

O tym, jaką funkcję w XXI wieku będzie pełnić sieć oddziałów znanych marek bankowych, pisaliśmy już wielokrotnie. Decyzja RBS o zamknięciu jednego z oddziałów w Leicester to kolejny przykład, jak nowa technologia pozbywa się modelu bankowości, który tak świetnie prosperował jeszcze dwie dekady temu.

Zobacz oferty pracy w bankowości »

RBS zamyka jednakże swój oddział nie tyle w związku ze zmianą polityki dystrybucji swoich usług finansowych. Oddział w Leicester miał tylko... 17 klientów, a załoga banku – 9 pracowników. Liczba transakcji obsługiwanych przez tę placówkę spadła o 66 proc. w stosunku do 2011 roku.

Na podst. www.leicestermercury.co.uk

Autor

Jakub Jański

Jakub Jański