Pełna lista zadań, a także firm i instytucji, które latem przyjmą do siebie studentów i absolwentów zostanie opublikowana 4 lutego 2013 r. na stronie www.grasz.pl.
W tym roku część pracodawców zdecydowała się przyjąć większą niż dotychczas liczbę praktykantów. Wśród nich znalazł się Lidl Polska.
– W ubiegłym roku w ramach "Grasz o staż" zaprosiliśmy stażystów do działów Controllingu oraz IT – mówi Błażej Miernik, kierownik działu rekrutacji i budowania marki pracodawcy w Lidl Polska. - Po pomyślnym ukończeniu stażu zostali oni zatrudnieni w naszej firmie. Sukces poprzedniej edycji konkursu spowodował, że w tym roku postanowiliśmy zaproponować staże aż 12 osobom – dodaje Miernik.
"Grasz o staż" daje korzyści związane z wyborem stażystów, budową wizerunku, a także jest okazją do promocji firmy. Co roku konkurs obecny jest na większości uczelni wyższych poprzez udział w Dniach Kariery i targach pracy czy poprzez prezentacje i warsztaty dla studentów. Dzięki tym działaniom cieszy się dużym zainteresowaniem uczestników, a fundatorom staży gwarantuje dotarcie do szerokiego grona odbiorców na terenie całego kraju.
Wszyscy fundatorzy mają możliwość przygotowania własnych zadań konkursowych na podstawie których weryfikowane są kompetencje kandydatów.
- Każdego roku starannie przygotowujemy dla studentów minimum dwa zadania "szyte na miarę". Zadania są ciekawe i dotyczą różnych tematów, ponieważ w proces ich tworzenia są zaangażowani nasi eksperci z siedmiu działów. Opracowują je wykorzystując swoją wiedzę oraz w zgodzie z najnowszymi trendami rynkowymi – opowiada Dorota Skowrońska, dyrektor działu personalnego firmy Cushman & Wakefield.
- Z radością obserwujemy, że każdego roku poziom prac jest coraz wyższy, a sami laureaci są bardzo zmotywowani. Najlepsi dostają propozycję dalszej współpracy z naszą firmą w postaci rocznego stażu lub pierwszej pracy po studiach- dodaje Skowrońska.
Studenci i absolwenci biorący udział w "Grasz o staż" mają możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w renomowanych firmach, agencjach reklamowych, domach mediowych, kancelariach i organizacjach, a także wygrania nagród dodatkowych m.in. kursów językowych czy szkoleń specjalistycznych. Dla pracodawców staż jest zaś najlepszym sposobem weryfikacji umiejętności młodych ludzi i pozyskania cennych pracowników.
- Prowadzone przez nas statystyki wskazują, że niemalże 50 proc. laureatów otrzymuje ofertę dalszej współpracy po zakończeniu stażu – mówi Anna Łukawska, koordynator konkursu w PwC.
Wszystkie firmy i organizacje zainteresowane ufundowaniem praktyk lub nagród dodatkowych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą dostępną po zarejestrowaniu na stronie www.grasz.pl lub do bezpośredniego kontaktu z koordynatorem "Grasz o staż" w PwC – Anną Łukawską (anna.lukawska@pl.pwc.com, tel. 22/746 7488). Więcej informacji www.grasz.pl.