Awanse|

06.06.2016

Marta Życińska Dyrektorem Marketingu w MasterCard

Jakub Jański

Z dniem 1 czerwca 2016 roku Marta Życińska objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. Będzie odpowiadać za działania promujące firmę MasterCard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem.

Marta Życińska

Marta Życińska

Dotychczasowa dyrektor marketingu, Luiza Derek, objęła nową rolę w europejskich strukturach firmy, gdzie będzie odpowiadać za współpracę marketingową z kluczowymi wydawcami kart płatniczych.

Marta Życińska posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie siedem lat pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie - dyrektor biura marketingu. Odpowiadała tam za komunikację, media, działania digital, badania marketingowe oraz trade marketing, przeprowadzając m.in. strategiczny projekt odświeżenia marki i zmiany logo PZU. Wcześniej związana była z PTK Centertel, gdzie przez kilka lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu EFFIE, jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.
 

Nowa dyrektor marketingu polskiego oddziału MasterCard ukończyła Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, posiada także dyplom MBA zdobyty w Wyższej Szkole Zarządzania i Oxford Brookes University.

Źródło: www.prnews.pl

Autor

Jakub Jański

Jakub Jański