Agnieszka Chojnacka-Moroz, jako Dyrektor ds. Doświadczeń Klienta zajmie się definiowaniem oraz realizacją strategii budowania doświadczeń klienta. Ponadto do jej zadań będzie należało wzmacnianie satysfakcji konsumentów w kontaktach z ING Życie oraz zarządzanie programem NPS, badającym zadowolenie klientów z usług ubezpieczyciela.
Agnieszka Chojnacka-Moroz jest absolwentką Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.Agnieszka Chojnacka-Moroz związana jest z ING Życie od 2010 roku. Pełniła funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Organizacji w HR, gdzie zajmowała się wdrażaniem i rozwijaniem procesów z zakresu rekrutacji, szkoleń, zarządzania efektywnością (Performance Management), Talent Management, sukcesji i zaangażowania pracowników. Wcześniej piastowała stanowisko menadżera ds. zarządzania zasobami ludzkimi w HSBC Banku Polska S.A. Zakres jej odpowiedzialności obejmował wówczas: prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji pracowników, budowanie świadomości marki wśród potencjalnych kandydatów do pracy, budowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych, zarządzanie talentami, implementację systemu oceny okresowej.